środa, 4 stycznia 2012

No to ruszam :)

Witam wszystkich na moim blogu.

Od jakiegoś czasu szukam w Internecie przepisów na lekkostrawne potrawy ze względu na problemy zdrowotne. A ponieważ posiadam garnek z wkładką do gotowania na parze pomyślałam, że można by tego spróbować. I co znalazłam? Mnóstwo stron o zasadach gotowania na parze. A ile było tam przepisów? Mało.

No i sobie postanowiłam, że będę sama przerabiać dotychczasowe przepisy na potrawy, tak by można było je przyrządzać na parze. Tak też zrobiłam.

A trybiki nadal w mojej głowie pracują... Skoro ja mam problem ze znalezieniem czegoś fajnego, to inni pewnie też. Dlaczego mam to co wymyślę zostawić tylko dla siebie? Podzielę się. Można powiedzieć, że to noworoczne postanowienie.

I tak oto powstał ten blog :)

W takim razie - SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! :)